Sparks Fly...
kisah aku !!
Saturday, March 1, 2014 • 12:28 AM • 1 comments


Haii3  ..
so how about your life  ??okey hary nihh aku nk updates about aku  ..
ya ,kisah hidup aku  ..walau post yg lepas aku dh update about kisah hidup aku ..
tapy hary nih aku nk cerita about hidup aku  ...

Sebelum tuhh  ,,mehh tgok muka aku yg taa cun nihh dulu  :D 

Hahh  ,dah tengok  ??pelik kan muka aku  ?? huh ,kesah pulak aku kan ?? 
hee  ..nihh pic masa aku p collage Inti ,pic nih best friend aku yg ambik  ..
poyo ja kan muka aku  ??
arghh ,whatever lha  ..berbalik pada kisah hidup aku ..

mehh sini aku nk citar at hampa2 semua nihh  ,,,
mai kaihh  ,aik ,tetiba ja ckp kedah .. !oit suka haty aku lha ,
dh aku org kedah  !!  
hehe  ..  :D 
okey  ,kisah hidup aku mcm nihh  .. 




"Rasa pilu aku pendamkan sendiri ..tidak sanggup aku nk berkongsi ,hatta dgn sahabat sejati !! 
ini mainan haty yang akan aku bawa ke MATI !! 
aku harus bangkit berani ,gagah melawan apa jua yg mendampingi ,
menolak segala yang mencaci ,menjadi cakapan yang terpuji  ..

Akan aku terus melangkah mengorak dengan gagah tiada siapa dapat menyanggah  ..
bagiku apa jua senang walaupun hakikatnya ianya susah dan perit ..  !!

Segalanya aku terima dgn pasrah  ..biarpun parah berdarah aku tak akan mengalah ..!
apatah lagy untuk menyerah  !! 
segala yang berlaku aku terima dgn redha  ..
semuanya dah tertulis sejak azali lagy  ..
siapa kita nk menghalangnya kan  ??

okeyy aku stop at sini dulu  ..
di lain hary ,lain kali aku update lagy  ..
in sha Allah  ..

sebelum aku stop  ..maihh aku letak pic aku jap ..
 senyum  ??
nmpk aku ketawa ??
sebenaarnya itu hnya lakonan sahaja  ..
sbb senyum di bibir hanya untuk menutup luka di haty kan ??
so ,jgn menilai aku dary luaran ja kalau tak tahu kisah hidup aku  !!

"I M' NOT OKEY ,BUT I TRY TO SMILE :) "





Tuan Tanah
Please Be Nice To Me !


Hey .. ida here .. can call me ida or Ati .. welcome to my blog .. :)




Kotak Jerit
Tinggal Jejak K


Your cbox code goes here ;3

Kenangan Lama
imbas kembali



Credit
Big clap for them...


Skin by : Najmi Supian
Picture take from : We Heart It
Linkies code : WANA
Big Helped : Them